top of page
  • LAS Barje

Vabilo na drugo podjetniško druženje – Tema: Blagovna znamka


VABILO

na drugo podjetniško druženje z gostom v torek. 12. marca z začetkom ob 16. uri v predavalnici v 2. nadstropju Doma obrtnikov, Tržaška cesta 8a, Vrhnika

Tema drugega podjetniškega druženja bo BLAGOVNA ZNAMKA. Ta je lahko ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. Prek vsebine boste spoznali, na kaj vse morate biti pozorni, ko gradite podjetje oz. blagovno znamko. Dobili boste konkretne napotke pri načrtovanju in uvajanju sodobnih marketinških aktivnosti, sploh pri start-upih. Skozi delavnico vam bo predavatelj, mag. Dejan Šraml, predstavil, kako uspešna blagovna znamka komunicira tisto, kar dejansko daje od sebe – to, kar uporabnik pričakuje, tudi dobi.

Zgodba je tista, ki odraža edinstvenost in konkurenčnost nekega produkta. Z njo se ustvarja uspeh oziroma neuspeh nekega produkta. Podjetja z uspešnimi blagovnimi znamkami so namreč znala v pravem trenutku najti prave nastavke, nekateri so to naredili povsem intuitivno, drugi bolj strukturirano.

Na dogodku bo tekla beseda tudi o:

– Razumevanju in pomembnosti blagovnih znamk v podjetništvu. – Vidnem delu – logotip, slogan, ime…in nevidnem delu – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost, edinstvena zgodba. – Dojemanju blagovne znamke vaših kupcev, gradnji identitete, kakovosti, zvestobi in premoženju v očeh kupca – opazujmo in prisluhnimo jim. – orodjih za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke – razvoju blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa – konkretne rešitve za vaše podjetje

Seminar je zelo konkreten in praktično naravnan, udeleženci boste slišali koristne in uporabne informacije o pomenu blagovnih znamk v podjetništvu. Družili se bomo dve uri.

Na dogodku bomo v uvodu predstavili še SPOT točko (Mateja Skočir)


Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. [/spb_text_block] [/spb_row]

bottom of page